Powered By Blogger

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

REVIEW: JOHNSON'S body care


Γεια σας κορίτσια μου, τι κάνετε? ελπίζω όλες να είστε μια χαρούλα!! είναι το πρώτο ποστ που κάνω και αναφέρεται στην μοναδική κρέμα σώματος της Johnson's.


 Πρόκειται για μια χαλαρωτική λοσιόν σώματος με Νυχτολούλουδο. Μυρίζει πραγματικά υπέροχα.. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε μετά το μπάνιο ή το ντουζ σας και φυσικά όποτε εσείς θέλετε κατα τη διάρκεια της ημέρας.. Έχει πλούσια υφή αλλά ευτυχώς απορροφάται πολύ γρήγορα.
Συγκεκριμένα η συσκευασία αναφέρει:"Απολαύστε έναν υπέροχο ύπνο και ξυπνήστε με ονειρεμένη επιδερμίδα"
  Είναι 250 ml και κοστίζει περίπου στα 5 ευρώ..
Εννοείται οτι θα την ξανα αγοράσω καθώς έχει γίνει η αγαπημένη μου!!
Εσείς την έχετε δοκιμάσει? ποια είναι η άποψη σας?? 
Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο μου ποστ.. Καλά να περνάτε..

Φιλάκια, Μαρία...

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή σου εύχομαι! Φαίνεται πολύ ωραία! Έχω δοκιμάσει μόνο το αφρόλουτρο και μου αρέσει αρκετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλη η σειρά είναι τέλεια!!! ειδικά το άρωμα λέει πολλάαα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή